Carian Web




Monday, 7 March 2022

TEKNIK MENJAWAB : Teknik MASTer JeN v2.0

TEKNIK MENJAWAB : Teknik MASTer JeN v2.0

Bismillahirrahmanirrahim.

Kali ni ustaz ada membuat sedikit penambahan dalam teknik menjawab untuk bentuk soalan yang biasa ditanya dalam Pendidikan Islam SPM iaitu soalan dengan kata tugas "Nyatakan", "Jelaskan" dan "Terangkan". Penambahbaikan dibuat dalam nota lama yang ustaz pernah kongsi di blog ini, sebab tu diletak v2.0 untuk nota kali ni.

Apapun, pengunjung sekalian boleh muat turun nota terkini berkaitan teknik tersebut melalui pautan yang disediakan.



Muat turun di sini :



Pautan lain yang berkaitan :

Related Posts:

  • T2P08 – AMANAH TERHADAP HARTA DAN NYAWA : Cadangan eRPHT2P08 – AMANAH TERHADAP HARTA DAN NYAWA : Cadangan eRPHBerikut merupakan cadangan eRPH bagi subjek Pendidikan Islam KSSM tingkatan 2 yang boleh digunakan oleh sesiapa sahaja yang berhajat. Bahan ini boleh dimuat turun da… Read More
  • T5P15 – JENAYAH DALAM ISLAM : LatihanT5P15 – JENAYAH DALAM ISLAM : LatihanBerikut merupakan koleksi latihan bagi subjek Pendidikan Islam KSSM tingkatan 5.Koleksi ini akan ditambah dari semasa ke semasa dalam pelbagai bentuk dan cara dengan harapan dapat mem… Read More
  • SIRI ULANGKAJI SPM KBSM - BAHAGIAN TAMADUN TINGKATAN 4 (SET 1)SIRI ULANGKAJI SPM KBSM - BAHAGIAN TAMADUN TINGKATAN 4 (SET 1) InsyaAllah, siri ulangkaji SPM KBSM ini akan diisi dengan beberapa set latihan secara atas talian bagi kegunaan guru, murid, ibu bapa atau sesiapa sahaja. Sila … Read More
  • T2P17U1 – MENYAPU BALUTANT2P17U1 – MENYAPU BALUTANJom muat turun bahan yang boleh memudahkan sesi pengajaran dan pembelajaran.Gunakan mengikut kesesuaian masing-masing dan jadikan bilik darjah lebih mengujakan dengan kepelbagaian bahan yang dapat mem… Read More
  • T5P12U2 - KEMAHIRAN KEIBUBAPAANT5P12U2 - KEMAHIRAN KEIBUBAPAANJom muat turun bahan yang boleh memudahkan sesi pengajaran dan pembelajaran.Gunakan mengikut kesesuaian masing-masing dan jadikan bilik darjah lebih mengujakan dengan kepelbagaian bahan yang dap… Read More

0 komen:

Post a Comment