PEMBELAJARAN KENDIRI PENDIDIKAN ISLAM
TINGKATAN : TINGKATAN 5 KBSM
BIDANG : TOKOH
TAJUK : T5P31 - HAMKA PERMATA NUSANTARA
TARIKH : 27 MAC 2020
ARAHAN :
1. Sila muat turun nota pdf daripada pautan yang disediakan.
2. Baca dan fahamkan. Tandakan isi-isi penting.
3. Sekiranya ada perkara yang tidak difahami, sila buat perbincangan dalam group telegram bersama ahli kumpulan yang lain.
4. Setelah selesai, teruskan dengan membuat latihan yang disediakan. Cuba buat dahulu tanpa merujuk semula kepada nota untuk menguji kefahaman anda.
Muat turun di sini :
1. Nota PDF
2. Latihan 1
3. Latihan 2 (sedang dikemaskini)
Carian Web
Friday, 27 March 2020
Home »
» T5P31 - HAMKA PERMATA NUSANTARA
T5P31 - HAMKA PERMATA NUSANTARA
Related Posts:
T2P07 – KESANTUNAN DAKWAH RASULULLAH SAW : InteraktifT2P07 – KESANTUNAN DAKWAH RASULULLAH SAW : InteraktifBerikut merupakan koleksi bahan interaktif bagi subjek Pendidikan Islam KSSM tingkatan 2.Koleksi ini akan ditambah dari semasa ke semasa dalam pelbagai bentuk dan cara… Read More
PROGRAM TADABBUR ILMU PENDIDIKAN ISLAM SPM 2021 - SIRI 10/20PROGRAM TADABBUR ILMU PENDIDIKAN ISLAM SPM 2021 - SIRI 10/20Klik pautan berikut untuk menyertai :>>> Program Tadabbur Ilmu Pendidikan Islam SPM 2021 - Siri 10… Read More
T2P24 – MALU PERISAI IMAN : InteraktifT2P24 – MALU PERISAI IMAN : InteraktifBerikut merupakan koleksi bahan interaktif bagi subjek Pendidikan Islam KSSM tingkatan 2.Koleksi ini akan ditambah dari semasa ke semasa dalam pelbagai bentuk dan cara dengan harapan… Read More
T2P15U2 – KHUTBAH JUMAAT : NotaT2P15U2 – KHUTBAH JUMAAT : NotaBerikut merupakan koleksi nota bagi subjek Pendidikan Islam KSSM tingkatan 2.Koleksi ini akan ditambah dari semasa ke semasa dalam pelbagai bentuk dan cara dengan harapan dapat memberi manf… Read More
T5P09U1 - AR-RAQIB : NotaT5P09U1 - AR-RAQIB : NotaBerikut merupakan koleksi nota bagi subjek Pendidikan Islam KSSM tingkatan 5.Koleksi ini akan ditambah dari semasa ke semasa dalam pelbagai bentuk dan cara dengan harapan dapat memberi manfaat ke… Read More
0 komen:
Post a Comment