Carian Web




Monday, 30 March 2020

SIRI ULANGKAJI SPM KBSM - BAHAGIAN AKIDAH TINGKATAN 4 (SET 2)

SIRI ULANGKAJI SPM KBSM - BAHAGIAN AKIDAH TINGKATAN 4 (SET 2)

InsyaAllah, siri ulangkaji SPM KBSM ini akan diisi dengan beberapa set latihan secara atas talian bagi kegunaan guru, murid, ibu bapa atau sesiapa sahaja.

Sila guna dan kongsikan dengan rakan yang lain sekiranya anda rasa siri ini dapat membantu anda membuat ulangkaji agar rakan yang lain juga boleh mendapat manfaatnya.

Terima kasih, jazakallahu khairal jazak atas sokongan anda.


Muat turun di sini :

>>> Bahagian Akidah Tingkatan 4 (Set 2)


Pautan lain siri ini :

>>> Bahagian Akidah Tingkatan 4 (Set 1)

Related Posts:

  • T5P11U2 - SOLAT SUNAT TASBIH : NotaT5P11U2 - SOLAT SUNAT TASBIH : NotaBerikut merupakan koleksi nota bagi subjek Pendidikan Islam KSSM tingkatan 5.Koleksi ini akan ditambah dari semasa ke semasa dalam pelbagai bentuk dan cara dengan harapan dapat memberi … Read More
  • T4P02U1 – SURAH AL-KAHFI AYAT 101-106 : InteraktifT4P02U1 – SURAH AL-KAHFI AYAT 101-106 : InteraktifBerikut merupakan koleksi bahan interaktif bagi subjek Pendidikan Islam KSSM tingkatan 4.Koleksi ini akan ditambah dari semasa ke semasa dalam pelbagai bentuk dan cara de… Read More
  • DPK Pendidikan Islam Tingkatan 2Muat turun di sini:>>> DPK Pendidikan Islam Tingkatan 2Pautan lain yang berkaitan:>>> DPK Pendidikan Islam Tingkatan 1>>> DPK Pendidikan Islam Tingkatan 3>>> DPK Pendidi… Read More
  • Modul Interaktif Pendidikan Islam SPM - SET 5Assalamualaikum wbt.Sempena awal tahun 2021 ni, jom kita sama-sama buat latihan interaktif Pendidikan Islam SPM.Jangan lupa ajak kawan-kawan yang lain sekali tau untuk buat set-set soalan ni. Mudah-mudahan kita semua beroleh … Read More
  • T4P22 – BERSIKAP BENAR MENJAUHKAN KEMUNAFIKAN : LatihanT4P22 – BERSIKAP BENAR MENJAUHKAN KEMUNAFIKAN : LatihanBerikut merupakan koleksi latihan bagi subjek Pendidikan Islam KSSM tingkatan 4.Koleksi ini akan ditambah dari semasa ke semasa dalam pelbagai bentuk dan cara dengan hara… Read More

0 komen:

Post a Comment